Zelená barva v potravinářství

Zelená barva v potravinářství

 Ještě minulý rok bylo možné zaznamenat řadu obchodních řetězců, které vhodně změnily s předstihem barvu svých obalů pro své lahůdky, pokrmy či nápoje na zelenou. Tento vhodně promyšlený strategický tah je v současnosti velmi výhodný, jelikož zelená barva v zákaznících evokuje pocit, že ona potravina je zdravá.
plastový kelímek

Vyměnit červené obaly za zelené?

 Zelená brava je dnes především symbolem zdravého životního stylu, evokuje návrat k přírodě a zdraví. To je právě trend, který aktuálně frčí napříč marketingovým průmyslem. Na to vhodně také tvůrci marketingových strategií a trh začali pohotově reagovat. Řada podnikatelů u obalů potravin a pokrmů nejprve užívala barvu červenou, podporující chuť k jídlu. Avšak rychle zaznamenali zájem o změnu životního stylu dnešních zákazníků a barvu obalů vyměnili za zelenou. Potraviny a své pokrmy přitom ani výrazně měnit nemuseli.
 Zájem o zdravý životní styl stále není na ústupu a pokud se pohybujete právě v potravinářském businessu, neváhejte a zamyslete se i Vy nad takovou změnou.
 Bonusem navíc zůstává veselost, kterou tato barva spojená s jídlem vzbuzuje. Pocity radosti a štěstí se tak snadno mohou propojit s jídlem, který právě Váš zákazník konzumuje.

Změna je výhodná zejména pro „Fastfood“ řetězce…

 Tato změna se ukázala v praxi žádaná zejména pro tzv. „Fastfood“, který byl dlouhodobě obecně přijímán jako sice rychlé řešení, jak uspokojit hlad a své chuťové pohárky, ale taky jako řešení méně zdravé.
 Právě pro tento typ businessu je tato změna vítaná. Z řetězců, které to již zavedly, lze jmenovat např. McDonald.
hamburger se zeleninou

Výrobci šli ještě dál

 Řada výrobců šla ještě s myšlenkou zelené v potravinářství dál. Kromě obalů na různé tortilly a jiné pochutiny, lze na trhu vypozorovat prodej zelených příborů na party, zelené talíře a misky, papírové kelímky a řadu produktů, jelikož zelená se v potravinářství osvědčila.
 Tato inovační strategie se obdobně tak jeví vhodná i pro řadu dodavatelů spolupracujících s hypermarkety, které obdobně tak touží přilákat a udržet své zákazníky.
 Pokud tedy podnikáte i Vy v potravinářství, a ještě jste nevyužili této změny, zkuste oslovit své dodavatele obalů, příborů aj. Vše vypovídá o tom, že v tomto businessu se tato barva bude ještě dlouho držet.